Brev:
Start på grød - pause eller?
16. oktober 2016
Alder:
4 mdr.
Start på grød - pause eller?
Kære Helen
For en uges tid siden forsøgte vi at starte på smagsprøver på grød til vores datter.
Jeg er blevet rigtig meget i tvivl om hun er klar. Lige meget om jeg har hende på skødet eller siddende i skråstolen, så åbner hun ikke rigtig munden og til tider drejer hun faktisk hovedet væk. Jeg tænker et klart tegn på at hun siger fra. Hun får det tilbudt efter lur og inden mælk.
Jeg er i tvivl om jeg skal stoppe helt med at tilbyde det. Fx holde en pause på 14 dage eller jeg fortsat skal forsøge at tilbyde det.
Hvad synes du?